SLOŽKY

čtvrtek 24. března 2022

pár dobře míněných rad...

 vyzkoušeli jsme si nové příkazy ve Photoshopu, za dobré paměti si je znocu projeďte, použijte při tvorbě vašich příspěvků na BLOG, ať se ta energie neztratí!

příkaz PŮLMĚSÍC_filtry jsem přeházela ve vrstvách...

pověnujte se historii místa, přinese vám inspiraci...

Mariánské hradby, zapomenuté místo, ohromný stavební záměr s krátkou životností a mizivým obraným efektem, místo kde tekla krev, místo nočních hlídek, proč se vlastně jmenuje Brusnice?

vytvořila jsem krátkou recherche na téma pokoje, chodba, přemýšlejte nad tím! moje recherche_02

připravila jsem souhrn dostupných mapových podkladů ke zkoumání místa, pokud najdete zajímavé materiály k historii místa, sdílejte je na BLOGu... Jak na analýzu pozemku...

připravte se na PSP tak, abyte z ní co nejvíce načerpali, svůj návrh zdokumentuje tak, aby byl čitelný, během týdne to co teď máte dotáhněte, dokreslete v co největším rozsahu, berte to jako prezentaci téhle jedné varianty... OSTATNÍ VÁM PAK MOHOU ŘÍCT CO SI O TOM MYLSÍ A I TÍM, ŽE TO NAHLAS PŘEŘÍKÁTE VÁM POMŮŽE SI NÁVRH V HLAVĚ PŘESKLÁDAT A POSUNOUT...

nakonec taková normální jídelna... mám ráda tenhle BARÁK, což vás asi nepřekvapí a doufám, že vás také potěší... doklikejte až k modýlkům!

https://divisare.com/projects/234100-azl-architects-iwan-baan-three-courtyard-community-centre-yangzhou-china

ať se vám daří a příští týden se těšíme! pořádně se na to vyspěte!


Žádné komentáře:

Okomentovat