SLOŽKY

pondělí 9. listopadu 2020

střípky

 k příspěvku Jak navrhnout záchody jsem vám přidala ten nejhezčí na světě od HZA... a krátké pojednání o předsíni... HZA má na svých stránkách tuto animaci, tak na to mrkněte pro inspiraci... je to obrázek, který beze slov ukáže, jak to architekti mysleli... obojí jsem přidala na konec příspěvku...

vznikají vaše skici k BARÁKům a jsou dobré... 

elenka novotná_A45


moje pokusy s geometrií jsem přidala pod geometrii, jde mi o to, abyste kreslili to co tam je a nakreslili to tak, aby se to dalo pochopit... krátký text pak pomůže doříct to podstatné...

do Homework přibyla stránka s náladami, termín je v podstatě do odevzdání, ale bude dobré si tu stránku připravit a vědět o ní a připravovat ji průběžně... každopádně na poslední chvíli to (v závěru) asi nedáte...


Žádné komentáře:

Okomentovat