SLOŽKY

čtvrtek 19. listopadu 2020

co bylo a co bude...

Ready Made mne nadchl, už jsem to nasdílela kde komu... dokončete dle instrukcí, nedotažené věci jako by nebyly...

Markéta Kubešová_Hangár

doplňte text dle osnovy Petera Zumthora, popište:" Věci, lidé, vzduch, hluky, barvy, jsoucnost materiálů, textury i tvary." Pokud vám dělá problém formulace vět, napište jen hesla. Nebo napište báseň nebo použijte pětilístek (viz metoda pětilístek). Do portfolia vytvoříme z toho úkolu jednu stránku.

Peter Zumthor_Atmosféry

doplňte zvuk dle návodů na Jak na to... doplním (až mi pošlete jak jste to udělali:)

mrkněte na Matěje, by vás mohlo motivovat k dokončení...

https://matejzikmunda.blogspot.com/2020/11/atmosfera-prostoru.html

nazvěte to Ready Made Space

 

ADMINISTRATIVNÍ okénko: letos se kvůli GDPR po studentech nepožadovalo zřízení univerzitního mejlu. Je to paradox neboť jsem nikdy nepotřebovala mail adresy tak často jako v on-line dobách. Prosím Vás, abyste si zřídili ČVUT adresu dle návodu pod Jak na to... (doplníme), ušetříte mi mnoho práce. Je to pro vás práce navíc na 3 minuty, mně odhadem v celém semestru ušetří hodiny hledání... pokud má někdo z vás problém s GDPR, informujte mne do mejlu...


v pátek v obvyklých 13:00hod na MS Teams nás čekají první prezentace BARÁKŮ...

uděláme Brainstorming na téma modely BÁRÁKŮ, rozmyslete si jak a z čeho byste chtělii a mohli udělat model toho svého, můžete nám nasdílet nebo ukázat materiály co máte nebo s kterými jste kdy pracovali...

ukážeme vám jak pracovat s průsvitností ve Photoshopu



Žádné komentáře:

Okomentovat