SLOŽKY

neděle 24. května 2020

ateliérový týden_pondělí_10:00

na ráno mám v plánu:

_ukázat a probrat jak kreslit postavy v půdorysech a řezech, vypadá to jednoduše, ale moc to zatím nejde... pokud si každý z vás vytiskne podklad na A4 bude v měřítku 1:50 a vyzkouší si nakreslit postavy čtyřmi různými způsoby, můžeme se na to pak společně podívat... zkuste postavy obléknout do něčeho šik... (stačí vždy jedna postava, ale půdorys i pohled)
Studio Velocity_pozorně se dívejte jak to dělají ostatní
MA-STYLE
_popisky v půdorysech navrhuji ve Photoshopu umístit čísla 01, 02... a bokem tabulka
01   vstup
02   kočárkárna
03   kuchyňka
velikost textu 10pt_stejný font jako celková popiska...(i u čísel)


_pak si řekneme něco k práci ve Photoshopu, doufám, že nám Ján řekne jak udělal můj černý zákres modrý, protože to já neumím, aspoň ne moc rychle... já vám znovu ukážu jak ve Photoshopu změnit barvu, protože to je můj oblíbený nástroj... (neumím ale změnit tu černou)

_zkusíme udělat i další práci na FILMu

_řekneme si jak vylepšit řez...

_bude prostor i na vaše otázky

tak v deset!

š

Žádné komentáře:

Okomentovat