SLOŽKY

pondělí 23. března 2020

model

zdravím vás z karantény... z ankety mi vyšlo, že pomůcky nic moc, ale nejhůř jste na tom s modelem... myslím, že bychom to mohli využít a trochu se hecnout... zkuste se ještě jednou rozhlédnout po vaší domácnosti a vyrobit model, který potěší a rozhýbá vaše spolužáky i mě!

použijte cokoliv! recyklujte! improvizujte! a foťte z horizontu...

výsledky této interní soutěže vystavíme na BLOGu a možná odměníme i vítěze_nejspíš rolí šmíráku!

deadline_středa 15:00hod nebo prostě po konzultacích...
...dle vašich komentářů  byste rádi posunuli odevzdání modelů... chtěla jsem vás touto výzvou motivovat, abyste se rozhlédli kolem sebe a použili na model nezvyklé, vtipné nebo neskutečné materiály... chtěla jsem, aby byla trochu legrace_proto soutěž a abyste se vzájemně inspirovali pro už důležitější výstupy pro prezentace příští týden... výroba modelu by vám neměla zabrat více než 1hodinu a můžete do ní zapojit celou rodinu... pak se domluvíme co bude dál (zítra na konferenci)
zlomte vaz!
š 
ema sodomková_prostě domeček
anička beranová_hotel u moře
těšíme se na výsledky...
pokud chcete opravdu vyhrát, foťte model na neutrálním pozadí nebo vystřihněte ve Photoshopu jako já...
š a j

3 komentáře:

  1. Dobrý deň, chcel by som sa spýtať do kedy je deadline, teda do kedy vám môžeme odoslať návhrhy?
    Ďakujem za odpoveď.

    OdpovědětVymazat
  2. Podľa mňa by bolo najvhodnejšie, keby sa deadline posunul na 1.4., keď budú spoločné prezentácie cez skype a spolu s tým by každý z nás odprezentoval aj model.

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím, já to do zítra nestíhám vyrobit tak aby to mělo hlavu a patu

    OdpovědětVymazat