SLOŽKY

čtvrtek 10. října 2019

jak dokončit společnou plachtu k CESTĚ PRAHOU



SKUPINOVÁ PRÁCE
Každá skupina si zvolí na budoucí plachtu připne kancelářskou sponkou papír se jmény těch, kdo na tom pracují a každý si bude psát hodiny, které odpracuje na společném díle…(v minutách, zaokrouhlete na 5min)
Každá skupina si zvolí zástupce, který bude vyvěšovat aktuální stav PLACHTY na svém BLOGu a bude s námi konzultovat nejasnosti._                                       termín zvolení zástupce: HNED

DÍLČÍ ÚKOLY
_zástupci všech skupin mi pošlou mejlem fotku vybraného layoutu                       termín: HNED

_skupina CESTY mi pošle k odsouhlasení napracované průřezy cestami… jde o to znázornit různé typy cest, které jsme prošli… podklady najdete na internetu… u většiny cest výšku prostě jen odhadnete… a proto to chceme nejdříve vidět, abychom to mohly zkontrolovat… 

_každá skupina si připraví TEXTY, které budou na PLACHTĚ. Texty dovysvětlí a upřesní co neumí říct skici nebo fotky, texty mohou zahrnout i různé citáty k tématu, vaše postřehy… vycházejte z toho co jste už zpracovali na svém příspěvku na minulou hodinu…

TEXTY nejdříve všechny nastrkejte do počítače a pak je přepíšeme na plachtu přes prosvětlovák…
Všechny texty budou písmem CALIBRY výšky 16mm, nadpisy 18mm, použijte malá písmena (jako že nepiště všechno velkým hůlovým) všechny texty natlačte do počítače  a pošlete mi mejlem, termín si zvolte sami, ale když to pošlete v úterý večer, už to nestihnu okomentovat…

_když jsem v Rozložení nastavila okraje vlevo i vpravo 2,5cm, vyšel mi sloupek široký asi 12cm, což by mohlo být akorát...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat