SLOŽKY

sobota 10. března 2018

recherche...

neustále narážím na nějaké domy s telierem...předkládám co jsem našla já a těším se na vaše objevy...na vašich BLOZÍCH...BLOGzích...BLOGách...kupodivu a) je správně...



V knihovně v sedmém patře jsou k prezenčnímu studiu k zapůjčení knihy o vilách na Babě, kde najdete dobové fotky a hlavně výkresovou dokumentaci, která se na internetu hledá obtížně...

Slavné vily Prahy 6 - Osada Baba 1932-1936, Šlapeta, Ulrich, Křížková

Osada Baba_Výstava bydlení, Praha 1932


Sutnarova vila na Babě - arch. O. Starý
Průhledová 2, osada Baba_Dejvice


tady sutnar, kterého jsem nestihli vidět na vlastní oči...a jeho řešní atelieru versus bydlení





Vila Cyrila Boudy - arch. O. Starý
Na Ostrohu 46, Dejvice

 nepodařilo se mi najít plány...takže knihovna s sedmém patře to jistí...







 Vila Palička -arch. M.Stam
  Na Babě 9, Dejvice

 tady je zajímavé řešení terasy a vůbec osazení do terénu...žádný atelier...



















a pak ještě z jiného soudku...


Charles Rennie Mackintosh _ Artist's cottage

tenhle architekt mi zlomil sdrce, když mi bylo tak jako vám...všimněte si zajímavého prostorového řešení...
a nezapomenňte, že je to venkovský dům...
ZDE komerční video, lepší jsem nenašla...

Žádné komentáře:

Okomentovat