SLOŽKY

pátek 26. ledna 2018

KONEC VÝSTAVY

Milí studenti!
Dneškem oficiálně končí ateliérová výstava. Všechny vystavené práce jsou Vaše a musíte si je odnést. Já bych chtěla Vaše modely nejdříve společnými silami vyfotit a na plachtách_nebo jejich částech_budeme ještě v letním semestru pracovat.
Proto máte dvě možnosti:
1. modely a plachty bezpečně uložit v atelieru, kde počkají do 21.2. na náš první ZAT
2. odnést vše domů a znovu přinést 21.2.

Já budu ve škole v pondělí 29.1. (od 13:00 máme sborovnu) a pokud bychom se byli schopni sejít ve větším než malém množství, můžeme vše uspořádat společně...

Očekávám Vaše návrhy...

PROSÍM O AKTUÁLNÍ INFO o Vašich časových možnostech v pondělí 5.2.! Například já musím být ve 12:00hod ve Vodičkově ulici a ve 13:00 na fakultě na Sborovně... 
Pokud byste se tam sešli aspoň čtyři, tak bychom mohli výstavu důstojně zakončit...a bezpečně uložit v našem aťáku, aby nic nedošlo k úhoně!

š

 foto: Tomáš Klanc

2 komentáře:

  1. Osobně bych to radši nechala v ateliéru. Přijde mi to lepší, než to tahat tam a zpatky. Přece jen to není úplně male.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se omlouvám, ale jsem nemocná, takže se mi nepodaří dostat se do školy, ale taky jsem pro nechaní věci v atelieru.

    OdpovědětVymazat